piątek, 27 marca 2020

Dlaczego zaczęłam pisać bloga? (+treści, które zamierzam publikować)

treści, które zamierzam publikować


Hej, mój drogi Czytelniku!

Chcę Ci szybciutko przedstawić, skąd pojawił się pomysł prowadzenia bloga i co zamierzam na nim publikować.


Dlaczego założyłam bloga? Czy Instagram nie wystarczy?


Od kiedy pamiętam, interesowałam się książkami. Otaczałam się słowami, chłonęłam je, aż zapragnęłam tworzyć nowe światy. W ten sposób zajęłam się prozą, potem poezją. Wkrótce zechciałam podzielić się swoją twórczością (wiersze publikuję na Instagramie, na którego Cię zapraszam, lecz który, niestety, niekoniecznie nadaje się do dzielenia się dłuższymi treściami) i uświadomiłam sobie, że lata pisania nauczyły mnie bardziej otwartego parzenia na świat, samodyscypliny oraz dojrzalszego podejścia do całego życia. Rozwijałam się wraz z pisaniem, dlatego pragnę podzielić się przemyśleniami wyrosłymi z mojego nikłego doświadczenia, które jednak może być pomocne właśnie dla Ciebie.

Co zamierzam umieszczać na blogu? W jakich dziedzinach chcę siebie (i Ciebie) rozwijać?


Moje główne założenia to:


1.  Publikowanie opowiadań (i ogólnie utworów prozatorskich).


Będziesz mógł przeczytać historie zrodzone w mojej głowie i w ten sposób oderwać się od rzeczywistości. Albo wkroczyć do innej.

2. Porady pisarskie.


Podzielę się z Tobą moimi sposobami na regularne pisanie i  motywację oraz opowiem, jak znaleźć równowagę między codzienną pracą lub nauką a tworzeniem.

3. Rozwój osobisty, samopoznanie, szukanie balansu życiowego.


Czyli wszystko to, co może sprawić, że lepiej zrozumiesz siebie. I może zmienisz to, co od dawna Cię wstrzymywało.

4. Przemyślenia związane z nauką i ludzkim poznaniem.


W jaki sposób funkcjonuje człowiek, jak odbiera świat i - wreszcie - jak można to wykorzystać w codziennym życiu.

5.  Dodatkowo - poezja.


Pewnie czasem podzielę się jakimś wierszem, a przede wszystkim - będę zachęcać do obserwowania Instagrama, na którym publikuję krótkie utwory.


Nie potrafię przewidzieć jaką osobą będę się stawała w miarę rozwoju bloga, dlatego treści będą dość płynne.
Podobnie jak rzeczywistość, w której się znajdujemy.
Bo przecież nie oddzielę grubą kreską dziedzin, które nakładają się na siebie.

A więc zaczynamy! Zaglądaj na mojego bloga, obserwuj Instagrama i rozwijaj się razem ze mną.

Do zobaczenia! 
(to nie ja...😁) ➝ Ewa

Zerknij jeszcze tu: Zaczynam pisać bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia