wtorek, 24 marca 2020

Zaczynam pisać bloga!

Jak zacząć pisać bloga?
Zaczynam pisać bloga!

 

Zaczynam pisać bloga i serdecznie zapraszam Cię na garść moich przemyśleń.

 

Hej! Mam na imię Ewa.

I piszę. Chociaż moja nazwa zdaje się mówić coś innego.

Piszę o sobie i o tym, co czuję. Pewnie też, chociażby w małym stopniu, o tym, co czujesz Ty.
Przynajmniej mam taką nadzieję. Przekazuję to w wierszach i opowiadaniach.
Piszę też o tym, czego nauczyłam się przez lata obcowania z literaturą i wylewania z siebie przemyśleń. O rozwoju osobistym, poznawaniu siebie, o próbie życia w zgodzie ze sobą.
I wierzę w to, że twórczość może realnie wpływać na człowieka. Nie tylko na autora, ale także (a może przede wszystkim) na odbiorcę.
I chcę, by wnioski, do których doszłam, mogły Cię zainspirować.
Zatem, mój drogi czytelniku, zapraszam Cię w podróż!
No i mam nadzieję, że ze mną zostaniesz.

Do przeczytania!
(to nie ja byłam Ewą) - Ewa😊

I zapraszam na mój profil na IG
To nie ja pisze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia